Heb je nog vragen over onze producten of jouw bestelling?

Neem gerust contact met ons op!

Producten & Inname

Kunnen de capsules samen met medicijnen worden ingenomen?

Ons product bestaat in principe uit pure kruiden- en fruitextracten. Er zijn ons geen intoleranties bekend in verband met ons recept. Dit betekent niet dat we interacties met bepaalde medicijnen volledig kunnen uitsluiten. Helaas kunnen wij dergelijke individuele gezondheidsgerelateerde vragen in verband met het innemen van bepaalde medicijnen via onze capsule niet beantwoorden. Hiervoor moet u medisch advies inwinnen. Jouw huisarts weet jouw persoonlijke situatie het beste te beoordelen en kan je ook specifiekere informatie geven over bepaalde medicijnen en je adviseren over het gebruik van bepaalde voedingssupplementen in combinatie met jouw medicijnen. Helaas kunnen wij dat op dit moment niet doen.

Kan ik vedi ook 's ochtends meenemen?

Wij raden aan om vedi in te nemen vóór of tijdens een gezellige avond. Dit betekent dat de plantenextracten die het bevat het lichaam 's nachts kunnen ondersteunen en zorgen voor een betere wakkerervaring. Als je wilt, kun je de capsule uiteraard ook (aanvullend) 's morgens innemen. Er zijn ook klanten die ons vertellen dat ze 's avonds een capsule innemen en 's ochtends nog een capsule nemen.

Kan ik de capsules ook onafhankelijk van de avondmaaltijd innemen?

Uiteraard kan je de vedi up capsules ook zo innemen. De plantaardige ingrediënten hebben gunstige eigenschappen en ondersteunen het algemene welzijn. Wij hebben het recept echter speciaal ontwikkeld om je te ondersteunen op een feestje of een gezellige avond. Zoek je dus iets voor dagelijkse ondersteuning, dan zijn er zeker andere producten die beter passen.

Hoe lang zijn de capsules houdbaar?

Elke capsule heeft een houdbaarheid van minimaal drie jaar vanaf productie. De individuele houdbaarheidsdatum staat op de verpakking gedrukt.

Wat is het verschil tussen vedi up en elektrolytmengsels?

Een evenwichtige elektrolytenbalans is belangrijk voor normale lichaamsfuncties. Elektrolytenmengsels worden daarom vooral gebruikt bij acute diarree en bij sporters om vochtverlies in het lichaam te compenseren. Helpen ze ook met drinken? Dat is geen slechte aanpak: alcohol berooft het lichaam van vloeistoffen en dus van elektrolyten. Het is daarom belangrijk om bij alcoholgebruik altijd voldoende water te drinken om de vochtinname op peil te houden. Wat is het cruciale verschil met de Ayurvedische feel-good capsules vedi up? De formule doet meer dan alleen het elektrolytniveau in evenwicht brengen. De 7 krachtige plantenextracten ondersteunen jouw lichaam 's nachts met belangrijke vitamines, mineralen en bitterstoffen. Samen met voldoende waterinname is onze Feel-Good capsule dus een uitgebreidere ondersteuning om jouw welzijn na een gezellige avond te verhogen - voor een beter ontwaken. ervaring de volgende ochtend.

Verzending en Bezorging

Wat is de status van mijn bestelling? De link voor het volgen van de verzending wordt niet meer bijgewerkt?

Onze verzendserviceproviders hebben doorgaans altijd enige tijd nodig voordat de zendingen voor hun systemen zijn gescanned. In sommige gevallen kan het ook voorkomen dat zendingen alleen de status van voltooide levering krijgen en er tussendoor geen update wordt weergegeven.Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Ik kan mijn pakket niet vinden, ook al geeft de trackinglink aan dat het is aangekomen. Wat moet ik doen?

Het eerste dat je moet doen, is jouw brievenbus controleren, aangezien de meeste van onze verpakkingen zo zijn ontworpen dat ze doorgaans in brievenbussen passen. Soms komt het ook voor dat de pakketjes per ongeluk in de brievenbussen van een van jouw buren worden gegooid of dat zij jouw pakketje zelf hebben aangenomen. Ook kan het voorkomen dat er iets later aankomt terwijl de status al is gewijzigd naar "afgeleverd". Als geen van de bovenstaande opties van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice via: service@sandhya-natural.com. Het kan zijn dat wij jouw opgeslagen adres nogmaals bij je moeten controleren. Bij het automatisch invullen kan er vaak een fout optreden.

Kan ik een Packstation opgeven als afleveradres?

Nee, helaas zal dat niet werken. De reden hiervoor is dat onze verzendpartners deze pakstations vaak niet accepteren, waardoor het systeem van het magazijn deze zendingen meestal niet kan verwerken. Het kan alleen maar bij toeval gebeuren dat een bestelling wordt vrijgegeven, maar het systeem voor het aanmaken van het verzendlabel is niet zo ingericht.

Gemengd

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

In jouw order-bevestiging, die wij kort na jouw bestelling naar je hebben verzonden, kun je onder ‘Factuur downloaden’ jouw factuur downloaden. Als je de order-bevestiging niet meer in je e-mails kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice via: service@sandhya-natural.com

Waar kan ik jullie producten offline kopen?

Onze producten zijn momenteel verkrijgbaar in onze online winkel, de winkelapotheek of in geselecteerde lokale apotheken. Anders kun je onze producten bij elke apotheek in Duitsland en Oostenrijk bestellen.

Waar voer ik een kortingscode in?

De kortingscode vind je in je winkelwagen als je op ‘Toon besteloverzicht’ klikt. Deze wordt dan verrekend als je op ‘Nu afrekenen’ klikt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij beschikken over een retourportaal waarmee je jouw goederen gratis kunt retourneren. Indien het op tijd en onbeschadigd aankomt, wordt jouw geld direct teruggestort. Hier is de link naar ons retourportaal: https://sandhya.return-order.com/

Heb je toch nog een vraag voor ons? Neem dan gerust contact met ons op.